CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Wednesday, May 11, 2011

My unforgettable memories (Part 1)~

Hye! Harini ai nak masukkan gamba nikah yang berlangsung pada 29 Oktober 2010 (see, my word, skema cam nak tulih dalam newspaper aite?)

ok, nak tulis kronologi tapi macam dah x berapa ingat, of course letih sket walaupun pengantin x buat keje sangat! Ngee, yelah nak dibandingkan dengan my parents yang lebih bertungkus lumus. Mama sampai demam2 la penatnye, even my dad pun turun banyak kilos badannya. Sirius ai x tipu. and me got gastrik and fever a week before my day~ huhuu.. Seb baik, demam cepat kebah.

So, berbalik masa hari nikah yang berlangsung pada hari jumaat. Lepas zohor terus siap mekap2. Erm mekap on dat day, ai amik imah yang ai kenal on fb jer. So, lepas siap2 masuk waktu asar, kitorang pihak perempuan beberapa buah kereta menuju ke surau berdekatan. Dan dengan dua kali lafaz, ai selamat, sah menjadi isteri kepada si suami ;) Auww~ Okeyla, enjoy da photos yang tak berapa banyak~


















Much Lurve~

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...