CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Monday, March 12, 2012

Mizan Armany 7 bulan~

Masa Mizan Armany menginjak 7 bulan ni laa pertama kali dia demam,
walaupun me pun turut same demam (sebelum kitorang dua orang ni demam, bapak Mizan Armany demam dulu,
dia laa penyebar penyakit ni!!)


Jadinya, me tak sihat dua hari tak datang opis~
tidur malam kadang-kadang pun tak cukup.
Tapi tak ape, asalkan anakanda sihat sejahtera ;)


Mizan Armany demam sebab nak tumbuh gigi!!
hihihii... gusi bawah dia dah tajam dan nampak putih-putih gigi nak keluar =)


Jadi progress dia 7 bulan tak banyak sangat~
makin ligat aktif ade laa..
lompat-lompat kalau kita pegang dia
apape pun Mizan Armany pengarang jantung mama papa dia!


sile laa tengok gambar dia yang tempek cool fever kat dahi
;)






 ni pulak layan dia bergolek ;)




Wish that i can capture his baby teeth
dah nampak gusi dia putih-putih gigi baru nak naik :D
babai semua :')
Much Lurve 
=D

2 comments :

  1. 0whh... walopun demam he still cute!! x mcm org dmm pun ayn.. hehehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...