CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, March 22, 2012

Eagerly want to go HERE!!!

Mattel Warehouse Clearance Sale on 23-24 March 2012




Brands Offered
Hot Wheels
Fisher Price
Barbie
and other Mattel brands

Time
10am – 6pm (Friday)
10am – 5pm (Saturday)

Location:    1st Floor, Menara Lien Ho, Persiaran Tropicana Golf Resort, 47410 Petaling Jaya, Selangor

me nak pegi sangat sebab ade Fisher Price je! Dalam kepala nak belikan my Mizan Armany toys.
Sebab selalu tengok kat kedai bayi semua macam mahal-mahal! 
Tapi kalau tak pegi sini pun takpe je (gaji jatuh tanggal minggu depan) ;(
Takpe sebab dah survey-survey toys online! ngehngehngeh
me macam nak belikan Mizan ni

Sumthing soft toys block

or anything from my hub opinion?

Saya sangat suka semua pendapat sang suami. He's brilliant! 
bodek ade makna kaaa? Nope, it's true! =)
Suka bila dia cakap, beli ni laa.. ni camni camni camni~
which is for me, waaa betul jugak!~
Sumthing yang kadang-kadang me tak terpikir.. ;)

Ohhh u sooo completing my life *melt*

Much Lurve =D

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...