CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Wednesday, December 28, 2011

Kenangan di Bukit Kenangan

Kenangan...

kat Taman Bukit Kenangan..

sepanjang tahun 2011~

cuma awal bulan Ogos sampai sekarang dah tak duduk sana..

ye, rumah sewa kami..

akan we let go untuk disewa orang lain pulak..

sebabnya agak jauh untuk saya berulang alik dari rumah yang sememangnya dekat sesangat dengan tempat kerjaku, ulang alik ke rumah mama di Sungai Chua untuk hantar Mizan dan kembali semula ke ofis, pastu balik rumah mama pastu nak balik semula ke rumah sewa kami... o_O??

Sounds too costy on petrol & time~

Jadinya, kami decide untuk letgo rumah tu dan cari rumah sewa di sekitar Sungai Chua~

Bagusnya, rumah sewa kat Taman Bukit Kenangan dah ade orang nak sewa tapi kitorang masih belum jumpa rumah sewa baru kami...

So, dua-tiga harini gigih mencari rumah sewa.. sebab macam nak hidup berdikari kami 3 beranak. Heks

Kawan-kawan, kalau ade rumah sewa letme know ya!

Thank u~ =D

Rumah sewa tu kami duduk seawal 3 hari selepas berkahwin, newly-weds..
duduk sana selama 9 bulan mengandungkan Mizan.
now, must say bye-bye!

tata for now :)
Much Lurve~
tak sabar nak dapat rumah sewa baru ;)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...