CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Monday, April 9, 2012

Previous Day in my life

Salam.. and Hai!! =)

Seminggu tak update blog, bizi with life and such~

dan juga tekanan di tempat kerja..

So much looking for a day off sebab workplace dah jadi suatu tempat yang tak seronok lagi dah..

Hari-hari dengar opismet mengadu perihal bos, bulan depan another colleague nak berenti kerja lagi.

Oke, enuff / stop cerita kerja. Tak best!

Nak cantikkan blog dengan gamba-gamba ni (walaupun takde cerita baru) :-

 my previous cooking day~
harini xtau lagi nak masak ape,
tunggu idea datang ketuk pintu..


 our weekend 2 minggu lepas~




macam saya kata tadi, so much looking forward for our short trip a day we call 'holiday' :)
esok ade check up mizan 8 bulan, ohh nanti saya update! *baru semangat sikit*
hee and rabu CUTI!! ^_^ (mata bersinar-sinar, hati seronok)

Signing off,
mama Mizan Armany =)
Much Lurve

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...