CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Monday, June 25, 2012

My Previous Day Part #2

Ni nak clean up my pictures dalam iphone (Sebenarnya nak tunjukkan obses kaw amik gambar everyday kan?? ) Hee taklah! *malu*


my first ever trying a pop cake!
Hasilnya... Tadaaa!! Tak jadi T_T
Wuwuwuuu..
Sebenarnya pop cake tu jadi tapi icing / top dia tak jadi
Jangan risau, nanti saya cuba lagi ;)
*tak putus asa kaw..! *



 Gambar bell tunang ritu, tapi ni versi from my ipong~



Gummy bear~ 
Beli sebab sedap mengunyah masa hantaran daripada pihak lelaki ;)

All time favourite~ ;) 


Kedai yang paling best!
Confirm masuk sini habis duit!
Mata pulak jadi rambang, semua nak beli!
*imma normal house-mother* ;p

Tempat isi stokin Mizan ;)
and dulang yang super Cute!
*Happy!*

Smoothie strawberry-yogurt-mango
Yang ni toksah tanye jadi ke tak,
mesti laa.... jadi SIKIT!
Sebab terlebey ais jer!~
Huhuhuu


Okey, gambar budak ni dah jadi gambar wajib setiap entry! ;p
Sekian terima kaseyyy!!~


Happy Monday and happy working ~
Much Lurve :)
<3 !

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...