CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Friday, December 28, 2012

Dua-Puluh-Tujuh

Alhamdulillah Allah masih beri saya kesempatan untuk terus jalani kehidupan. Syukur masih mampu dan akan terus kejar amalan, in sha Allah. Baru masuk ke angka 27 beberapa hari lalu.. dan in sha Allah akan terus bersyukur atas segala nikmat yang dikurniakan.

Pada usia ini, dah punya keluarga dan seorang anak yang makin lasak. Punya azam yang ingin dicapai tahun depan. Punya suami yang penyayang..Alhamdulillah :) Moga akan terus diberi kesihatan yang baik untuk terus menjaga keluarga ini, mendoakan agar rezeki melimpah ruah dan juga mendoakan keluarga ibu bapa kami terus sihat sejahtera..Aminn

my everything ;)


anak yang makin lasak 

Mizan Armany semalam macam dah start tantrum which i worried plus know it is normal for baby/ toddler to  react how her/his feels kan? Atau mungkin sebab dia nak tunjukkan dia sedang sakit gigi / gusi. Ohh gigi dia sekarang sedang mencanak-canak tumbuh / naik.. Gigi geraham atas bawah, dengan gigi taring lagi atas bawah, Alhamdulillah.. mesti dia rasa tak selesa sangat. Poor my baby. Sabar jelaa ye sayang.. Dia nak mengigit mama dia, kalau tak dapat dia campak/ baling barang..tapi dekat-dekat jelaa + tak mencederakan orang. Huhuhuu ada apa-apa tips tak yang boleh kongsikan? Tq dear mommies! Much Lurve! :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...