CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Wednesday, April 10, 2013

H&M Conscious Campaign

Assalamualikum w.b.t

Kempen H&M ni saya dapat tahu daripada kawan-kawan group kat FB. Saya share kat bawah ni ye:


Salam ladies. Ni update to the H&M Conscious Campaign yang saya announce haritu. So basically procedure dia simple je: 

1. Maximum of two bags per person per day. Bawak je pegi counter, dekat dengan box dalam gambar (atas kanan), bagitau nak donate baju.

2. Cashier akan check & bagi voucher (1 per bag). Boleh redeem terus or kemudian pun takpe.

3. Voucher tu bagi 15% off for SATU item sahaja. 

**diorang terima baju sahaja. Kasut & bag takleh. 


Lepas je dapat info ni, hari ahad aritu ajak suami gi Setia City Mall sebab situ je kawasan tak jem. Kebetulan memang nak donate je baju-baju 2 beg tu. Dapat 2 voucher tu terus redeem baju Mizan. Memang maknye ni rambang mata la haiii tengok baju-baju budak yang comel-comel kat situ. Baju mamanya langsung tak pandang. hihii


Baju Mizan yang dapat. Maknye macam nak jerit je tengok seluar yang comel-comel + affordable too!!


So kawan-kawan yang mana ade baju-baju tak pakai boleh la donate dan dapat voucher 15% off. Win-win situation ;) Off now and thanks for reading this! Much Lurve =)


P/S: Pilihanraya 5 mei ni oii, baru rancang nak gi jalan-jalan. Hihii

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...