CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Friday, September 20, 2013

New Babies in Town!

Yupp!! Please meet our new adorable cute baby, fresh from the oven! ;)







Hai, nama saya Aisy Nifail Anuar, yang bermaksud Aisy = Pemberian Allah, Nifail= kaya raya.
Cumel kan? Ni anak diksu empunya blog colourmorefun. Diksu ni opismet saya punya adik. Berat baby boy ni 4.18kg secara pembedahan. 


Ok next, meet our cute lil Zahra. Zahra ni anak opismet kitorang Watie. Kitorang bajet Farah bersalin dulu sebab dia pregnant dulu & nampak sarat sangat dah tuptup Watie yang bersalin dahulu. Selamat Berpantang watie! Jangan lupa masuk opis balik lepas 2 bulan okie? Hihii 







Watie bersalin normal tapi Hospital Serdang penuh giler! Sampai dok kat wad transit. Berat baby girl ni 2.8kg. Masa kitorang melawat Zahra & ummi dia kat Hospital Serdang, Zahra ni asyik tidur je. Geram kitorang. Ciklin dia check tengok-tengok dia poo poo. Pun boleh sedap tidur lagi. Senang ummi dia jaga ye. Si Zahra ni senang je keluar pada usia kandungan 28 minggu. Ummi dia dok hospital pun 2 malam je. Apa-apa pun moga menjadi anak yang menyenangkan ibunya ye & menjadi hamba Allah yang bertaqwa, insya Allah amin.

P/S: i loveee babies =)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...