CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Tuesday, March 18, 2014

Pusat Sains Negara

Assalamualaikum w.b.t


Hari Ahad baru-baru ni which is kemarin ;) buat pertama kali aku menjejakkan kaki masuk Pusat Sains Negara ni. Aku ni nama jer lahir KL,tapi Pusat Sains pun tak pernah masuk! Masuk ni pun sebab dapat ticket free 1001 Invention Tamadun Islam, kalau tak memang takkan jejak yer..!!

Oh of course, mizan & maknyer yang paling excited cuba tekan pelbagai punat / button kat sana. Baca belakang kira. Kalau tak menjadi tu kita assume mesin tu rosak! Punya lah malas baca, bukan malas baca, sel-sel otak pun lambat sket nak berhubung sebab tak minum susu anmum. Lain lah macam Mizan, susu anmum tu favourite dia! Setiap bulan konfem sediakan 4 kotak besar!

Masuk-masuk je disambut dengan aquarium dan ikan yang besar-besarrrr =)
Jimat duit. Takyah gi Aquaria dah..


 Besar...  Sama besar dengan diri ni..

 Mizan kalau bab ikan memang kesukaan dia. Apatah lagi kalau ade kolam sentuh.
Dok lelame pun takpeee...




Ni bapak yang excited nak cuba ke anak?
Makcik konpiuss.. 




 Harp yang masih berbunyi walaupun takde tali.










tempat ni sangat sesuai buat budak-budak baya Mizan.




 Haa yang ni maknye ngaku mak yang over excited nak naik!



Ni dalam 1001 invention islam













Till then, Much Lurve!

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...