CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, July 3, 2014

Pertauliahan Haziq

Assalamualaikum w.b.t

Hari Sabtu lepas-lepas (21hb 6) (ko tengok betapa lamanya cerita ni baru nak ceghita) my parents & abang ke Serting N9 untuk menghadiri adik bongsuku habis training sebagai polis bantuan. Selesai azab dia selama 2 bulan kat situ. Kalau boleh putar masa confirm dia taknak jejak lagi masuk situ ;p

So, long story short.. parents datang la hari sabtu tengok dorang kawat and datang balik hari ahad untuk jemput balik. Ahadnya kami satu family berkumpul untuk short holiday kat PD. Nanti pasni saya up cerita holiday pulak ye :)




 comey jer ayahandaku ;p



 kusyuk je dengar cerita dia 7 hari 7 malam tak habis-habis lagi..



 punye laa ramai.. ribu ade kot?





 kalau sengih baru kenal adik sendiri..





Sorry, bulan Ramadhan saya up cerita sebelum puasa ;)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...