CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, September 4, 2014

Monkeys~

Assalamualaikum w.b.t

Tajuk entry pendek-pendek. Perihal si Mizan Armany lagi.

Kalini sambungan entry semalam, lepas main first bowling kat Ampang point, kitorang gi Taman TAR, Ampang nak jumpa memonyet! (Rosak bahasa melayu aku!)

Tapikan yang aku perasan, Mizan Armany ni memang berani sikit dari maknye! Haritu selambe dijadikan sesumpah sebagai binatang peliharaan. Siap dibawak mandi lagi binatang tu mandi sesama dengan dia, lemas pulak kang, bapak dia lepaskan balik belakang rumah.




Seronok je dia bagi monyet makan kan..

Lepas tu kitorang singgah Menate Steak House pekena matsusaka steak yang umphhh giler!

Ni alamat dia :


Kalau terasa nak makan wagyu yang lembut dan sedap boleh ke sini :)



Gambar-gambar lain tak amik sebab dah terus masuk perut :) Creme brulee dia pun sedap giler! Alhamdulillah, terima kasih my uncle pak etam :)

tengok jelaa lobster yang dah hujung-hujung ni :)



By the way, ni gambar-gambar masa Melody Chores buat rumah terbuka ;)


Andd, we got lucky draw no.7 kalau tak silap =)

Thankkk youuu & bye! 

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...