CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Monday, July 11, 2011

Perempuan, Female dan .....

i had a new hobby in my life. Yupp, despite from eating, i love blogwalking and reading articles to spend time in my daytime.

i read infos and peoples emotion via their blog or even twitter. And i really understand how their feel especially women. Yupp thats our way to express ourself right.. me too!

And after i read one disillusioned blog, i really hope all women/girl/ladies can live happily and spread the love to the world. Yet, we are the one who create our path/journey right? So, STOP looking back and please don't live in a sorrow sad emotion.

Mungkin dia bukan jodoh kamu sebab Allah simpan lelaki yang terbaik untuk jadi pasangan hidup kamu. Ye, that 'perfect man' mungkin belum muncul lagi tapi bersabar la dan simpan diri kamu yang terbaik untuk dia :)

Jangan kenang hal yang lepas oke? :)




kat sini saya nak kongsi satu blog yang sangat indah, super duper shall i call~

It's about doktor cinta ;)) click here


i really-really fallin in love with this blog. Trying to 'khatamkan' kalau ade masa :)
Please spread this blog. Its really useful even though she still 20's
Nak tau kenapa saya suka dengan blog ni? Sebab ade gambar-gambar comel, dan khas untuk lelaki yang ingin memahami perempuan ;)


contoh; taken from her blog (dah minta permission ye)










Jadi kepada lelaki, ketahuilah dalam istilah berkawan harus berjaga-jaga kerana hati perempuan sememangnya mudah terpikat, terdekat, terpaut dan sewaktu dengannya. Memanglah kita layan dia dengan baik tetapi harus diingat akan batas-batas pergaulan. Ingat dan sedar diri. Sekadar ingin berkongsi dengan viewers :)

Will end up my entry with picture ;)


PLEASE MOVE ON AND JANGAN KENANG CINTA LALU, will you?

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...