CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Friday, November 25, 2011

sedang ingin bercinta

Lately, jarang nak kongsikan pasal hati..

sebab dah ade buah hati yang setiap pagi ingin cium dan membuat dia ketawa gembira..

gemar berkata-kata pada dia, yang masih tak tahu apa-apa..

benar, dia adalah buah hati saya yang sangat bernilai pemberian yang Maha Esa,

Terima kasih Allah.. Alhamdulillah

tapi sebagai manusia yang tidak sempurna, masih lagi merasa tidak cukup

aneh bukan?

masih ingin terus merasa bahagia bercinta persis anak dara~

Heks, atau cuma merindui perasaan itu?

Ketahuilah wahai diri, zaman itu telah lama berlalu

Pandang kehadapan dan tersenyum melihat si kecil yang memerlukan perhatian 200%

i love u my world~

hati itu fragile~
Handle it with CARE

P/S: i wanna fly.. go away for a while. and will come back with a smile on my face.

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...