CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, December 5, 2013

Jatuh





Anak jantan memang camni kan? Kuat, tahan sakit tapi bila jatuh dia punya menangis, teriak.. haihh kalah anak perempuan! Hihii tapi si Mizan Armany ni memang tahan lasak sikit.


Tengok tu sampai darah kaki, dagu, tangan semua.. tapi ni cerita 2 minggu lepas kot, now dah takde calar-calar melainkan dia balik Sungai Buloh memang merah-merah kaki tangan kena gigit dengan nyamuk.. 

Much lurve!

Doakan agar banjir kembali surut dan kembali pulang ke rumah. Opismet nak balik Kuala Terengganu besok, moga dia selamat pulang & kembali.

Btw, saya berkobar-kobar nak update blog selalu. Entah perasaan yang seketika je kot. Bye!

Jangan lupe serbu Big Bad Wolf yek! ;)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...