CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Wednesday, January 8, 2014

Taman Botani Perdana Kuala Lumpur


NOTE: ENTRY NI PENUH DENGAN GAMBAR YEK.

Hihi siap dengan nota di awal cerita. Taman Botani ni sangat best sebab playground dia sangat luas! Even saya sendiri rase best duduk temankan Mizan Armany bermain. Jom tengok gambar-gambar yang banyak.










my baby happy face


 seronok dia main lari lari kat sini~











Masa pergi ni tak ramai sebab time ni pagi dalam pukul 10++ orang tak ramai datang. Playgroundnya besar amat! Second time pergi sini hari ahad baru-baru ni, pergi with my family bertemakan piknik! Tapi pergi petang memang ramai orang laa, sampai susah nak cari parking.


 my hearts!


 my siblings~



 kami memang suke bergamba! ;)



 abaikan kanak-kanak ribena yang teringin nak naik jambatan gantung ni ;)








Bestkan? Tempat riadah yang sangat best & tenang for me =)

Nanti pergi tau? Bye! 

Much Lurve~

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...