CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, January 2, 2014

WELCOME 2014~~!!





Selamat Tahun Baru 2014.

Wah wah semua dok update cerita tahun baru yek, ada yang recall 2013 memories gitueww..
Saya je malas nak update. Hahaa perangai lama cenggitu laa..

Tahun baru saya 2014 ni mendapat kunjungan best fren ke rumah :) Alang-alang masak banyak saya jemput sekali family saya datang rumah makan. Saje jelah, masak pun makaroni goreng yang pedas pastu buat kek batik. Simple je.



Firas & Mizan =)


Terima kasih sahabatku sebab sudi luangkan masa datang rumah sewa ku ini, jangan serik datang lagi. Jangan serik pasai petang tu around 6.30 dorang fogging lama kemain! Dahtu sembur pulak asyik kat floor ku je, sembur direct rumah hamba. Family ngan best fren terperangkap sampai maghrib! Hihii anyway it's a nice thing to have u guys! =)


Azam sosial 2014: nak carik lebih banyak masa lepak minum teh, milo makan kek benda manis-manis dengan kawan-kawan kesayangan saye.Hihihii


Till then, Much Lurve!

HAPPY NEW YEAR~

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...