CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, September 6, 2012

My Aidilfitri 2012 Part II

Ehehehee, Part 2 sebab dari kamera besar-gemuk-yang mahal ;) 
My cousin photographer, so copy dari dia je.

Venue: Kg. Pandan (in memory) belah ayah

Decide nak masukkan je semua ^^, enjoy!~

 Sampai je si kecik ni tengah tido, so biar je dia, letih beraya ;) hee


 My family, Aunts n cousies



 Dulu masa ade arwah atuk&nenek, rumah ni laen,
now dah cantik, okla Alhamdulillah


 My Girls ;) ehehee









Si kecik yang lapar&dahaga ;) hihii


Yupp, saya asal sini je, belah ayah Kg. Pandan, belah mama Ampang, so memang takde kampung. Hihii orang laen sibuk balik kampung, saya sibuk balik bandar. ;) Alhamdulillah happy je sebab raya kedua leh gi jalan!! 

*Much Lurve ;) *

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...