CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Tuesday, September 25, 2012

Yadi kawen Part 2

Part 2 adalah majlis Sanding, khatam Al-Quran my sis-in-law & Majlis Sambut Menantu kat umah Family mertua ku di Sg. Buloh~








dua beranak yang khusyuk tengok kompang ;)



menepung tawar~
Ahad 2 September











Welcome to our family ;) ohh no worry, saya pun masih baru dalam family ni 

abaikan saya yang burok~ (tu pasal xnak besarkan gamba) ;p


Last but not least picture bik norma melayan karenah ngade-ngade si Mizan Armany~

Selamat pengantin baru, moga bahagia hingga akhir hayat kalian berdua dan tambahkan cucu Achenk Abdullah ramai-ramai!! ;) Warm welcoming for u~


P/S: Harini saya sangat malas~
Much Lurve!

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...