CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Wednesday, September 26, 2012

Wordless Wednesday~ 26/9/2012






Pagi ni tak berjalan begitu baik.
sebab tu malas nak boldkan tulisan.
Malas nak bercerita, mungkin esok lusa,
perkara yang tak berapa best memang malas nak cerita.
Cuma kalau ada sape-sape berminat nak tampal batu kat baju kurung atau tudung yang macam kat atas ni
boleh laa, email ke saya bowl_ain@yahoo.com
area kajang, bangi SAHAJA.
Area Sungai Buloh, boleh pegi sendiri kat The Store
Harap Maklum.
Bye.

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...