CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Tuesday, June 5, 2012

Dejavu?

currently,
Mizan Armany 10 bulan~
dah siap memanjat kerusi biru ni..
haihhh..


Mizan Armany masa umur dia 4 bulan ;')

Tengok tu, duduk pun tak betul lagi..
menyenget ;p

Tapi yang ni tak beli laa, saje try test~
Sebenarnya tak ingat pun Mizan pernah cuba kerusi tolak yang ni,
sekali tengok balik gambar, baru macam ehh, baru perasan, same! ;)


Ok, last! :)
Alololoo, badan still bulat :p


Much Lurve! :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...