CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Friday, June 15, 2012

My beloved sister Engangement Day =)

Antara barang-barang hantaran ke pihak lelaki:


 baju melayu

 sejadah

 kurma

 Buah-buahan

 Cokelat

 Bunga rampai

 Sireh junjung

Kek

Pelamin tunang

Tema: kuning~
Cantekkan? :)

 Si budak kecik kesayangan :)

My beautiful sister in-law :)

 Kesayangan #2

 Rombongan lelaki

 Mummy & Mizan Armany


 Bella & bakal mak mertuanye


 Alalaaa sopannyekk!!



 tunang-tunangan


 the hantaran~


 Untuk pihak perempuan


 macaroons yang sangat sedap!
P/S: saya adalah peminat macaroons!!
:)



Much lurve~
P/S: Minggu yang bz, update seminggu sekali boley?
:)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...