CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Friday, November 1, 2013

My Kidz Playground, Metro Point

Kalau tercari-cari indoor playground berbayar untuk anak-anak kat Kajang kat sini tempatnya, Metro Point Kajang. Sebenarnya dah lama nak bawak Mizan main kat sini (anak sorang bolehla keluarkan belanja lebih sikit hihii), weekdays je murah RM18 untuk 2 jam. Okla, takkan sepanjang hari kau nak berkampung teman anak main sini. Masa datang sini hujung bulan 9 ritu sebab my family ke Kedah untuk majlis bertandang my cousin Shel, jadinya saya yang sememangnya cuti lama seminggu sebab turun darah/ bleeding ambil keputusan bawak Mizan datang sini main-main. Tu yang my mum bising, tak sihat patut dok umah rehat banyak-banyak tapi datang sini lagi. Tapi rasanya bukan sebab ni kot saya gugur. Dah perancangan Allah kan.

Fee kat sini tak ingat sangat, rasanya kalau weeken RM30 kot main sampai puas! Saya datang hari jumaat so tak ramai, Mizan main sorang-sorang je tapi budak ni penakut, mainan yang gerak-gerak, pusing-pusing dia tak main! Tu pun at first saya yang kena temankan dia naik gelongsor tu semua.. haihh..















Oh peringatan, kalau nak datang sini sila bawa stokin sendiri ye atau kena bayar rm3 beli stokin kat sini. As for me, masa datang sini dah bawak stokin Mizan, tak tahu pun maknye kena pakai stokin sekali! Haihh.. Much Lurve! :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...