CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Monday, February 10, 2014

Taman Botani Negara Shah Alam



Ni entry lama sebab pergi sini masa bulan 1 haritu tapi baru nak cerita ;) takpe nanti i up cerita-cerita baru lagi ye..

Taman Botani atau Bukit Cerakah ni yang ada rumah iklim empat musim tu baru first time saya jejak seumur usia 28 tahun ni..mihmihmih itupun adik ipar saya bawak. Sebelum ni tahu melalui dengar nama saje. Masa kitorang datang tu tengah musim salji. Sejuknya Ya Allah, masuk kejap je, amik-amik gambar then keluar. Tak secantik dulu kata adik ipar.


Parking fee saya tak pasti berapa tapi tiket masuk RM3 untuk dewasa, macam Mizan dengan Bahira free je. Masa nak masuk rumah empat musim tu tak dikenakan charga pulak. Free time tu ;) Lepas dah bayar tiket tunggu tram untuk di bawa ke atas. Pemandangan dalam ni best sangat. Segar, nyaman je =)

 Mizan masuk pakai selipar je. 


 sejukk sangat~
tak berapa cantik dalam rumah ni,
tu pasal free kot.








 singgah di taman haiwan.



 budak-budak memang suka haiwan.


 landak.
datang time waktu makan.





balik tu singgah makan kat restoran upin ipin depan opis les copaque



Itu aje! Rasa nak repeat lagi masuk sini. Boleh try nek beskal pulak kalau stamina tinggi. Pastu dengarnya ade kolam mancing.

Bye, much lurve! :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...