CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Wednesday, February 1, 2012

my chubbs yang kian membesar =)




lagi beberapa hari Mizan Armany nak masuk 6 bulan!

mama hardly can't wait ;)

Nanti mama bawak Mizan gi inject lagi ye~

Mizan mesti tak nagis sebab Mizan kuat!

nanti Mizan dah boleh makan macam-macam sket daripada sebelum ni..

Sebelum ni Mizan banyak makan biskut Heinz yang campur air/ susu

atau puree apple

pasni mama bagi Mizan makan bubur & bermacam-macam buah lagi okey?

Mizan kan suke buah =)

i love u my honey bunch!

Moga membesar dengan sihat dan bijak!


Much Lurve~

2 comments :

  1. cptnye dia membesar ayn.. rs br je ayn bersalin.. hehehe..

    aunty pun nk tgk mizan cpt besar..nnt boley mamam banyak2..pow mama mizan taw.. hehehe..

    wish u be a healthy boy and be a go0d caliph t0 ur mama & papa.. chup2 kt mizan chubby cheek!!

    ReplyDelete
  2. hehee tu laa..rase cepat je mase berjalan kan? cepatnye mase berjalan menandakan dekat jugak waktu nak bersalin kan yun? hee insyaAllah, aminn :) moga yun & baby keluar dengan sihat & selamat jugak! *hugs*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...