CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Friday, March 15, 2013

Sepatah kata..

Assalamualaikum & Salam Jumaat! =)

Minggu ni takde entry lagi sebab takde cerita sangat, weekend kami seperti biasa + sibuk dengan kerja-kerja kat ofis ni tapi tetap juga luangkan masa blogwalking :)

Harini pun takde nak cerita banyak cuma nak luahkan apa yang berlaku lately.

1. My boss dah pergi Doha, Qatar. Wife dia kena transfer sana. So dia takkan balik dalam masa 2-3 bulan ni, nak uruskan sekolah anak-anak dia kat sana. Ofis akan di ambil alih my colleague pd, and bos besar akan datang tetiap Isnin untuk pantau. Saya takde masalah, masih lagi cuba datang awal, tak lebih jam 9. Nanti kita tengok macam mana keadaannya nanti ye. Will see.

2. My parents & my brother akan mengerjakan umrah 1 April nanti. InsyaAllah. Doakan mereka dimudahkan segalanya, seronok rasa dapat melawat Makam Rasulullah kan? Jadinya Mizan Armany akan dijaga oleh my big sister, she will stay at parents house. Hmm berat hati sebab Mizan dah biase dengan atok & neneknya. Harap-harap dia okey & tak rindu. Huuu.. Erm dorang pergi sana 13 hari. Harap-harap takde masalah & we all can go thru this. Aminn..

3. Mungkin minggu kedua bulan April boleh bawak Mizan mandi pool kat Morib, dah beli tiket murah untuk stay on weekdays.

4. Ahad ni buat sikit makan-makan jemput sedara mara datang rumah parents saya. Nak bagitahu sebelum ke umrah camtu la..~


Mari doakan agar semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan segala urusan. Masih rasa berat hati.


Much lurve.

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...