CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Wednesday, September 18, 2013

Perihal Kandungan Kedua

Assalamualaikum..

Sepatutnya harini saya MC dua hari, harini dan esok tapi datang opis jap nak ambil charger iphone & setelkan keje sikit-sikit tapi memandangkan bos besar pun ade opis keberangkalian untuk balik awal macam tipis. Huhuhuu

Anyway dah 3 hari saya period (kaler cokelat) pada usia kandungan sekarang 17 minggu. Tapi pagi tadi masa mandi keluar darah beku segedebuk, panik la apa lagi! Risaukan kandungan & bagitahu suami, dia suruh pergi Az-Zaharah untuk check. Bila dah sampai sana tunggu lebih kurang sejam, then MO check, scan Alhamdulillah baby masih okay, dengupan jantung okey, baby aktif, tangan, kaki semua cukup. Rasa lega syukur sangat. Then dia bagi MC 2 hari & bekalan ubat duphaston untuk 7 hari tapi kena follow up scan masa usia kandungan 28 minggu kalau tak silap.

Doakan saya & kandungan sihat ye =)


sorry up gambar darah beku ni.. huhuu



Doktor pesan lagi kalau mase makan duphaston ni darah masih banyak keluar, terus datang Az-Zahra lagi untuk check  dan kalau lepas 20 minggu masih keluar darah juga kena datang lagi. Huhuhuu

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...