CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Friday, September 13, 2013

Sneak peak: Rumah baru

Actually rumah baru ni dibina di atas tanah ibu bapa mertuaku. Rumah ni belakang rumah mak mertua je, so dirikan 2 buah rumah setingkat. Hasil penat lelah suami dan keluarga mertuaku. Tak tahu lagi nak disewakan atau nak buat homestay tapi homestay kat sg. buloh tu dah berlambak sangat, kalau sewakan harap-harap dijaga dengan baik la. Rumah ni memang cantik, fully tiles siap dengan plaster ceiling lagi. Bilik tidur dua-dua ada kipas atas memang senang. Bila dah siap rumah ni rasa nak dok sini la pulok.. hahaa








****love****

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...