CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Wednesday, September 4, 2013

Syawal 2013

Hehehee dah nak habis raya baru nak upload gambar-gambar. Macam biasa raya kami di Sg. Buloh & Kajang. Nasib baik dekat-dekat je takde la gaduh nak tentukan mana nak pergi dulu.
Takde cerita menarik cam biasa la si kecik tu kutip banyakkk duit raya, dah selamat simpan dalam bank pun. Alhamdulillah simpanan untuk dia bertambah =)












 salam dulu, baru dapat duit raya~






kantoi, bukak sampul kat situ jugak.. hahaa









Have a good day ahead peeps! Much Lurve ;)

Oh btw, blog saya tepek gambar banyak-banyak je, malas nak membebel. Haha~ Bye!

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...