CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Tuesday, June 7, 2011

I'm in [L.a.z.Y.N.e.s.S] Mode~


Why am i in lazyness mood ni?? Mungkin sebab i'm not so productive, kerja tak banyak yang boleh dibuat. By afternoon dah takde plan rumah untuk dilukis. Haihhh~~ so, me pon blogwalking. Yurp, tahu-sedar, dah seminggu tak hapdet blog kan tapi tu-lah mood menulis tak sampai2 lagi (macam lah mood tu naik tren delayed berjam2 lamenye). Owh mungkin sebab dah biase menaip blog diwaktu petang so sebab tu la kott.. Ampunkan ambe penunggu gua~~

Memang banyak nak dikongsi tapi dunno where to start. Tengahari tadi, nak buh tajuk entry ''Rojak'' sebab nak citer semua dalam ni tapi.... tersekat sahaja dalam otak, tidak di blog -_-'' Punyelah macam2 cara saya buat nak dapatkan mood menulis tapi i realise that bukan kite MALAS tapi LACK OF MOTIVATION! Eheh, and spirit ni macam bertenaga lepas bukak radio streaming. Haa baru boleh merapu camni ;)

Okeyla, enough of my penyakit malas syndrome ni (apakah bahasa ini? Rosak2!!) Mari (sambil holding hands ::perempuan sahaja ye::) saya update cerita ye,

this is pic of my 31weeks baby boy (insyaAllah) ;)

barang baby yang dah dibeli ;) love love~

comel sangat. *asek tengok je*

Sorry, xdapat nak kongsi info sebab penyakit malas td ;p (alasan, ehehee~)
Saya akan cube update blog dengan banyak ye minggu ni dengan short entry. Boleh yek~

Notakaki: "Ya Allah yang Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui, murahkanlah rezekiku dan keluargaku, Jika rezekiku di langit, turunkanlah, jika didalam bumi, keluarkanlah, jika sukar, Kau permudahkanlah, dan jika jauh Kau dekatkanlah, Hanya pada-Mu aku meminta."

Much lurve~

2 comments :

  1. wahh.. bestnye ayn!!... mesti x sabar kn..kn... =)

    ReplyDelete
  2. hee yupp :) xsabar nak tengok si kecik dalam perot ni, insyaAllah kurang dari 2 bulan dia due ;) thanx yun!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...