CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Wednesday, May 23, 2012

Wordless : Soother!

Hai, hepi Wednesday :)



6 MAY 2012~

Ni kali terakhir Mizan Armany hisap punting dia..

lepas ni dah takde gambar dia hisap punting,

dia sendiri yang taknak.

Dia pun tak mintak.

Last mase bagi dia sendiri yang "bwekk" kan..

So, senang. Takyah sibuk nak bawak punting dia lagi.

Kalau nak tido, sumbat susu je..

Sekarang banyak betul dia minum susu~

Baru beli botol susu 8 oz semalam, sebab botol yang sekarang 5 oz sekejap je. Heks

Eh, dah tak jadi wordless~~?

MuchLurve all~
Bye :)




No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...