CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, September 27, 2012

Mizan, kolam & air~

Mizan dan air bagaikan irama dan lagu ;p

Dis little boy of mine memang pantang jumpe kolam / air. Tangan tu laju je nak kecek-kecek air, 5 menet lepas tu tengok dah selamat masuk dalam kolam. Tapi, kena sentiasa tengok, jaga-jaga jangan biarkan dia sendirian. Bahaya.

Kalau time mandi, kemain seronok lagi dia, sampai melalak-lalak takmau keluar! Tapi, kalau air tu sejukkk, dia sendiri volunteer nak keluar. Laju je mulut tu kate "DAH.." ;) Hihii

Mizan's Kolam Day~

Mula-mula celup tangan dulu pastikan air tak sejuk sangat~

kocak-kocak air having fun ;)

Step 2: Masukkan kaki sebelah dulu~

Diikuti sebelah lagi kaki

Injak ke depan sket~

Bile mama leka pandang tempat laen, sibuk capture gambar kolam yang besar...

Inilah masanye kite terjun!! Yeayy~

kan dah masuk kolam.. sukenye saya!! ;D



main air sampai puas! tenkiu mami, nanti cari umah yang ade pool besaaarrr lagi yek,
hari-hari Mizan datang! hihii

But now, mama mizan dah belikan Mizan pool!! Makin suke laa dak ni..



Even, kat umah nenek Sg. Buloh pun ade pool jugak! Haihh, tapi xleh selalu mandi pool, nanti demam. Mandi dlm bath room pun cukup!

Daa!! Much Lurve ;)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...