CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Tuesday, June 4, 2013

Mencari Mammut di IKEA

Assalamualaikum w.b.t

Lama bebenor tak update blog kan? Malas + takde cerita best. Huhuu sangat!

Hari ahad aritu ajak suami ke IKEA, niat nak belikan Mizan Armany Mammut!

Haa, Mammut tu bukan binatang peliharaan / pet tau. 

 Oppss.. budak ni bukan Mammut!!


 Comfy ehh? Elehh, tido pun bawah ketiak mama lagi ade hati mintak katil sendiri ;p


 "ahh syiokkknyee katil ni mama.." kite tido sini la ye?


 my happy face ;)


 ni la Mammut nyee..


play table for my Mizan Armany ;)


 meja~


 stool~


kerusi yang boleh sandar..

 Tadaaa!!





Itu aje. Bye! Much Lurve ;)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...