CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Friday, December 20, 2013

Another GIVEAWAY :: This is for Cik Puan Mimi A.K.A Ibu Rafif Giveaway Entry! :: =)

Assalamualaikum w.b.t =)

Perghh 2 days in a row join giveaway, apekah? Saje-saje untuk keriangan! Bersosial dalam blog ;p

Kali ni kita masuk giveaway dari Ibu Rafif. Syarat-syaratnya senang je:

1) Follow blog dia. Dah pi cepat!!

2) Buat Entry dengan meletakkan sekeping saje gambar.


Ok, ni adalah sekeping gambar yang dah dicantumkan. Boleh la kan? Boleh laa... kire Qualified la kan? Saya memang ada masalah nak pilih gambar.. Hahaha, tak ni serious..!!

Ni play area si kecilku Mizan Armany. Meja dan kerusi comel kalerful ni beli kat IKEA, supaya dia boleh improvekan motor skills dan bagi tumpuan sepenuhnya atas meja ni. Meja ni jugak sering jadi tempat Mizan buat aktiviti mewarna dan belajar ABC :) It's his favourite  place at the moment dan kalau ade mainan atau aktiviti baru antara Mizan dan mama Mizan!! 

That's all, simple je kan?  Ape lagi jom join! Tarikh tutup sampai hujung bulan Disember ni! Go check to Ibu Rafif belog now! [Link]


Bye, Much Lurve! :)

2 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...