CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Saturday, December 7, 2013

Stay fit & Energetic

Assalamualaikum w.b.t

Sebagai perempuan yang merupakan isteri juga seorang ibu yang berkerja tentulah perlukan tenaga extra nak buat semua kerja-kerja rumah kan? Yelah balik rumah sendiri pun dah malam. Selalunya saya sampai ke rumah my mum around 6pm, suap Mizan makan, basuh botol susu dia, mandikan dia, sendiri makan, papa mizan sampai rumah dalam kol 7 lebih gitu, dalam kol 8 mlm baru sampai rumah sewa kitorang. Time tu la nak basuh baju ke pastu malam-malam tu jugak sidai kat balcony, nak cuci pinggan mangkuk cawan, nak masak untuk suami kalau dia belum makan, mengemas apa yang perlu dikemas, lipat baju ke.. haa senarai je dah panjang berjela kan?

So lepas saya keguguran itu hari, suami belikan saya JAMU RATU DARA! Bagus supplement ni, jadikan saya bertenaga! Hihii so far ni botol yang kedua, so dah lebih kurang 2 bulan laa saya makan pil ni.



Ok, ni khasiat-khasiat dalam Jamu Ratu Dara:

  • Sangat berkesan untuk merapatkan dan menghangatkan bahagian keintiman wanita persis perawan.
  • Mengembalikan tenaga batin wanita
  • Merawat keputihan dengan sangat berkesan
  • Melancarkan perjalanan haid
  • Membantu mengatasi sengugut ketika haid
  • Membantu normalkan semula kitaran haid.
  • Membantu mengeluarkan sisa-sisa darah haid yang tidak lawas.
  • Sangat berkesan untuk membuang angin dalam badan
  • Membantu mengatasi sakit urat
  • Membantu menghilangkan lesu dan letih badan.
  • Memulihkan kembali tenaga
  • Membantu melancarkan peredaran darah
  • Membantu membuang toksin dalam badan
  • Mengecut dan menguatkan rahim bagi wanita lepas bersalin
  • Membantu memperbanyakkan air susu ibu
  • Membantu memulihkan dalaman wanita yang keguguran
  • Meningkatkan kesuburan wanita
  • Membantu mendapatkan zuriat
  • Melawaskan pembuangan air besar dan kecil
  • Membantu menurunkan berat badan
  • Membantu mencegah barah payudara dan rahim
  • Membantu mecantikkan kulit dan menjadikan muka segar kemerah-merahan
  • Seri awet muda dan melambatkan penuaan



  • Haa banyakkan khasiat dia? 60 kapsul ni untuk sebulan. I makan sebiji pagi lepas makan and 1 biji malam. Baru-baru ni i baru amalkan jus bidadari pulak. Nanti kalau ade apa-apa progress i inform sini key ;) tapi lately i sakit kepala rasa pusing-pusing je dunia ni, tak tahu apesal mungkin sebab angin tapi i try stop consume bidadari jap kalau sakit kepala lagi nak try cari ubat lain pulak.

    No comments :

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...