CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Wednesday, March 19, 2014

Another Weekend Activity

Assalamualaikum w.b.t


Selalunya sabtu ahad memang hari menghabiskan masa dengan Mizan. Pendek kata berkepittt je dengan dia. Kadang-kadang tak tidur siang pun si anak tu. Kalau tak balik Sg. Buloh biasanya jalan-jalan dekat je macam bawak dia main kat Taman Tasik Cempeka Bangi atau mandi-mandi kat Putrajaya. So minggu lepas balik Sg. Buloh hari sabtu je, jadinya pagi-pagi ahad lepas breakfast kat tempat favourite iaitu D'Bukit, bawak Mizan Armany main-main lari-lari kat Taman Tasik Cempaka. gelungsor dia dah kurang nak main, tak tahu pasal ape.


 Mizan ni memang suka dengan bola.
Pantang jumpa!


 With his personal trainer ;)






happy son, happy me =)


Much Lurve! :)

2 comments :

  1. seronok anak kalau dapat buat aktiviti sama2 macam ni kan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hee betul tu aty! :) thanks singgah sini ^^,

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...