CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Wednesday, March 12, 2014

Wedding & Such...

Assalamualaikum w.b.t..


Sebelum tu lets pray for MH370. Masuk hari kelima harini, harap-harap ada berita baik yang kita dapat.





Dah lama jugak tak update blog. Bulan tiga ni dah list ada 6 entry termasuk entry ni. Kalini tajuk entry adalah "Perkahwinan" atau kenduri kahwin yang kita orang attend. Tapi selalunya saya ni MALAS sangat nak snap picture sebab kepala dah set MAKAN MAKAN MAKAN!! Lepastu nak handle Mizan lagi. So, yang mana dapat snap gambar je yang dapat tepek dalam blog. Minggu depan ada jemputan perkahwinan lagi :) *MATA BERCAHAYA EXCITED!* -Dasar suke makan-





Gambar-gambar kat atas ni masa perkahwinan opismet husband~ Lama dah bulan 2 aritu kalau tak silap.

And gambar-gambar kat bawah ni anak buah aunty i kat Gombak yang kahwin. Meriahhhhh~~~




 siap ada live band from DBKL lagi.
Best jer me duduk depan ni layan lagu sambil tunggu my family datang.
:)


Bye. Much lurve!
<3


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...