CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, September 25, 2014

Horse Riding Day!

Assalamualaikum w.b.t    :)


Cuti Hari Malaysia haritu bawak Mizan gi Rabbit Farmland kat Broga, yupp kali kedua jugak datang sini..kes tak tahu nak kemana dah.. Lepas breakfast terus ke Broga. Orang agak ramai, haiwan-haiwan peliharaan makin sikit, tempat macam makin boring.

Mizan keep requested, "Ma, mizan nak naik horse, nak naik horse!!" bertasbih tanpa henti ditelinga maknya.. Yelah-yelah Mizan, jom la naik horse. Beratur..tak ramai sangat yang beratur. Sampai turn dia, pakaikan dia helmet, naikkan dia atas kuda. Sikittt tak takut budak ni :)







Nak naik kena bayar RM8 kat kaunter yek.







Anak aku ni naik horse tak takut, naik mendalah ni takut pulak.. haihh.. anak mama :)




Ko tengokkk, kat hujung je tak gerak-gerak. At the end, dia melalak suruh mama dia amik :p

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...