CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Monday, September 8, 2014

Suatu Petang Di Sg. Tekala

Assalamualaikum w.b.t

Cuti Merdeka isnin lepas lepak-lepak kat rumah. Bila dah takde perancangan mula lah bosan taktau nak buat apa, pergi mana. Last-last decide nak pergi Broga tengok binatang-binatang sekalian. Jam menunjukkan pukul 2 petang, hari masih panas, tak jadi gi Broga kami ke Sg. Tekala! Owhh macam biasa, unplanned plan! Seb baik bawak baju spare Mizan, sebab dia je yang mandi! Hehee

Ni la gambar-gambar Mizan Armany, sebab mama dia boring taktau buat apa!

Ni video dia dulu:





Ahahaa dia menggigil kesejukkan, tapi taknak balik! Acanerr tu?













Si kesayangan ni dah pandai mintak dibelikan toys. Semalam dia pow mama dia aeroplane! Hihii :)

Bye! 

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...