CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, November 3, 2011

Berangan di pagi Khamis ;)

Pagi-pagi dah berangan?

Apa kes?

Gara-gara satu lagu yang buat wa tangkap feeling. Ceh!


Berangan andai pagi-pagi ni dapat dengar kata-kata cinta. Pasti cair! Hiks..


"Berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri
aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
"

Ok fine, baca tak best. 

Enjoy the song! =)





P/S: ko pehal? Kurang kasih sayang?? Haks

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...