CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Tuesday, November 1, 2011

It's Been A Year!! *firecrackers* ;)

2010

berdua~ ;)


2011 ;)


"HAPPY ANNIVERSARY DEAR :) "


I'm glad u are my partner, my husband and a father to my child :)


Alhamdulillah..


Start as a friend / Coursemate (MOT UUM) / SMS buddy in 2006 ;) become a 'boyfie' bercinta sepanjang 3 tahun di UUM. Suka duka berendam air mata (hiks!)


Then bertunang mase praktikal 2009. Convo as fiancee ;)


Setahun bertunang, akhirnya 2010 kahwin :)


2011 dapat anak!


Wahhh, pandainya rancang :D
No la, inilah perancangan yang Maha Esa untuk perjalanan hidupku..
Syukur yang teramat


And for coming uncountable year ahead..
Amin


Moga perkahwinan kita bahagia dan kekal hingga ke akhir usia dan moga saya berjumpa awak di sana. Suatu tempat yang kekal di Firdausi :') Owhh dan juga moga kita dikurniakan zuriat yang soleh & solehah yang boleh doakan kita kelak :)


Amin Ya Rabbal Alaminn~


P/S: saya nak join kelab isteri taat & soleh ;) hehee

2011 heart!



Upcoming event:

Jemput Datang yea!!~ :)





P/S: nak masukkan gamba-gamba mase kahwin dulu tapi gamba-gambar tu semua simpan dalam external harddisk suami di rumah. So ada gamba yang di atas je yang tersimpan dalam pc ni ;)

Till then, Much Lurve~
i heart u
 

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...