CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, January 26, 2012

Mizan Armany Bersosial??

Entry bergamba si kecil bersosial dengan kawan-kawan papa dia mase CNY~ ;)

 Saya tengok je dengan khusyuk. Paham je dorang sembang pasal ape ;)

kawan-kawan papa suke dengan saye..~ :D

auntie ni leng luii~ 

haihh..terasa macam shin chan~ suke pompuan seksi-seksi jer..


See, behave kan saye? tak nagis pun ;)

Selamat Berhujung minggu~

Weekend ni ade 2 Kenduri Kahwin,
Jumaat ni ke Jerantut, Pahang =)
Yeayyy, jalan lagi!!
byebye~ :D

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...