CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, May 5, 2011

bla bla first entry~

This is actually not my 1st blog. Penah ade blog sebelum ni tp.. asek ditinggalkan, dilupai, diabaikan dan selalunye memang ade rase nak menulis tp dipendamkan sahaja! hahaa.. sadis kan. but by the way, saya akan selalu post in here walaupun secebis ayat ;p

hiks, now dengan ini, saya merasmikan blog saya yang terbaru.. Yeehaa!!

1 comment :

  1. eh, kenape tarikh semalam?? waktu pon salah.. jap2 nak betulkan.. customize plss~~ ehee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...