CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Monday, May 16, 2011

Why am i into this blogger life??

Some of us thinks our personal life is PRIVATE. Yupp, i admit that, but as for me i'm into this blogger world because it's not i want "menunjuk-nunjuk" all my pictures to all of u but it's my way to express my feelings. Even tho after i write all my entry, i will NEVER re-READ it again. Sebabbb, rase menyampah dengan hasil karangan sendiri, yet i know its not good enough. Orang baca pun menyampah kan? So, i will never assume akan ade followers. Dipendekkan cerita, it's just for fun and kepuasan sendiri after kite lepaskan apa yang terpendam dalam blog kan?

Hey, if tetiba ade yang membaca do let i know okies? So, dengan itu saya akan menukar blog ini kepada bahan bacaan ilmiah dan akan kurangkan merepek atau over sendiri~ [sign untuk AKU JANJI]

Haa, kenapa ade lebih banyak gamba dari kata-kata?? Sebabbbbb; mane taw one day, all my pics hilang atau ter'delete from my external hard disk.. Sooo, i have copy of'em in my blog :D tehee. Yeahh, i know korang semua meluat asik muka i je lam blog ni, dah tu nak i buh picture sape?? Haa do let me know jugak yeh ;D

(eyy, dis my personal blog, so memang banyak la gamba i; tunggu my baby keluar then after that memang penuh la blog ini wif my baby's picture aite)

ok, my conclusion telah di tukar kepada bentuk gamba ;)


NOTAKAKI: i can't help myself to post an entry without a picture in it. ;)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...