CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, December 6, 2012

Mizan Armany 16 months =)

Setiap 6 haribulan saya akan cuba update setiap perkembangan my Mizan Armany. Sekarang makin laju jalan, macam berlari tapi masih dalam mud terkawal sambil mulut riuh ;)

Semalam dah luka sikit lututnya, jatuh atas jalan kot, balik keje time nak suap dia makan baru perasan. Atuk dia kata tadi dia jatuh, so buh minyak gamat je, luka sikit je.. Mizan kan boy, boy kuat! Hee dia sikit pun tak menunjukkan rasa sakit, mungkin time jatuh tu nagis sikit je.

Ni ada video dia galak berjalan masa gi KLCC weekend aritu, punyela tak takut orang budak kecik ni, mama dia yg gigih kejar budak ni tah nak pegi mane. Ingat nak habiskan tenaga dia, last-last mak bapak dia yang abis tenaga letih mengejar. Nyway, we had fun! =)





"ni mane mak bapak budak ni?"



"tak pernah masuk KLCC eh? Dari kampung la katakan ;p "



Much Lurve~

Ohh, update gigi Mizan, gigi geraham belakang bawah dah tumbuh, macam 2 batang, pastu gigi taring atas kiri nak tumbuh lagi, 8 gigi depan mizan kekal stabil. Jumlah semua berapa? Kira la sendiri! ;)

2 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...