CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Friday, November 9, 2012

Dating with my BFF ;)

Hai, hari ni edisi berkenalan dengan my best buddies. Kita orang kawan dah lama, since form 4 lagi. Mak bapak masing-masing pun dah kenal. Kalau keluar, tak lain tak bukan dengan mereka inilaa. Masa SPM, kan lepas satu paper ade gap, habis paper pukul 12.30, next paper kol 2ptg. So, gap masa tu kita orang lepak rumah shahida. hehehe siap datang lambat sikit lagi. Walaupun saya dan mereka berdua ni bukanlah classmate tapi kita orang selalu habiskan masa sama-sama.

Lepas habis SPM, saya dan shahida sambung form 6 tapi yan tak dapat. dia sambung kat kolej. Pun takpela jugak, weeken kalau free kita orang jumpe. Sampai la sekarang, masing-masing dah kahwin, dah ade anak, kalau lapang, kita orang set time n meet up =) tapi agak susah & jarang sikit sebab shahida tinggal kat Melaka, kena tunggu dia balik umah mak ayah dia kat Kajang.


Mum's Day Out ni set up kat Alamanda, petang-petang ahad :) Thanks sebab free kan diri luangkan masa. Sayang korang sangat. Nanti kita set time lagi k~



secret recipe~ belah kiri anak yan (firas) sebelah tu hannah anak shida =)
best preng gak nanti kot bile besar nanti..hihii

my family ;)

tak cukup korum lagi ni..hihii

my buddies ;) 



Terima Kasih kawan-kawan, kalau nak cerita pasal memory kita 7 keturunan pun tak habiskan? 
Love!

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...