CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, November 29, 2012

Mizan Armany 15months~ dapat kaki =)

I've tried to upload this video since Monday tapi asik tak boleh je..hukhuk now dah hari khamis, entry hari minggu pun tak cerita lagi. Okeyla, cuba upload lagi video Mizan yang baru dapat kaki ni ye.. dah upload lam fb~ Success!! =) 

Memang tak boleh upload video, next saya cuba upload dalam youtube pulak, dan cuba trensfer ke sini, kalau tak boleh jugak, memang usaha gagal laa jawabnye...



Haa sekejap je dah boleh. So, harini saya belajar kalau nak upload video mestila upload kat youtube dulu baru senang nak masukkan dalam blog. Fuhh, 4 hari belajar ni, at least i'm still learning sumthing new kan ;)

Banzaiiii!! =)



P/S: Sorry kena telengkan pala nak tengok video ni.. Next time i try my best amik video straight ye..Bye, Much Lurve!!

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...