CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Friday, January 18, 2013

Mizan Armany botak.

Assalamualaikum dan Salam Jumaat.

Semalam sampai rumah lepas balik kerja tengok anakandaku si Mizan Armany dah botak!!

Kes atok dan neneknya bawak pi gunting rambut kat mamak!!

Haa baru atok dan neneknya tahu betapa susah cucunya yang sorang ni nak dipotongkan rambutnya, dah la lebat dan rambut cepat panjang. Hihihii

Semalam sampai lenguh-lenguh tangan nenek pegang si Mizan yang tak tahu duduk diam. Belum kira dia melalak, menangis, teriak taknak gunting rambut. Hihii sebab tu la dah tak bawak dia pi barber lagi. Bapak dia guntingkan rambut dalam bilik air pun dia menangis!! Hahahaa haihh la anak ;)



si botak~

Sebelum~



Selepas~




Much Lurve dan terima kasih sebab sudi baca! :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...