CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Monday, January 6, 2014

Mizan Armany & Durian



Mizan bukanlah penggemar durian. Sebelum ni kita bagi dia makan, dia rasa sikit je, pastu taknak dah. Tapi tiba-tiba pula, kat rumah nenek kajang dia makan durian. Hihihii ni penangan nenek kajang la ni si "hantu durian" Mizan pun dah terjebak sama. Well, baguslah kan anak suka makan derian, leh geng same-same ;)








Sedap sangat ehh??


Anyway, anak bujangku ini genap 2 tahun 5 bulan harini. Ramai ingat dia dah 3-4 tahun sebab dia tinggi. Nampak macam sama baya budak 3 tahun. Milestone? Dah makin banyak akal. ;) Alhamdulillah. Masih sangat manja =) Haritu dia dah mintak nak adik.. Insya Allah, kalau ade rezeki nak.. :)


Mama sayang sangat Mizan Armany,
denyutan jantung mama :)
*love*

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...