CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Tuesday, January 7, 2014

My 28th Birthday



Birthday saya jatuh pada 26hb Disember. Dah besar-besar gini memang tak celebrate la kan. Lebihkan celebrate birthday anak je. So memang tak expect pape pun. Cuma pasang niat nak jadi lebih baik sebelum ni termasuklah nak banyakkan ibadah sebab banyak sangat leka, lagha sebelum ni kan. Masa tak tunggu kita. Mungkin pertambahan umur jadikan kita matang. Dah tak huha huha remaja lagi ;)


 We are born in Disember! Yeayy
Err except lil boy.. dia tu birthday sape sape pun dia sebok excited join!
Me and my lil bro. Dianye D.O.B 11/12




 Cake by our home baker, my eldest sis.
Choc Cheese the best!
Kalau nak order boleh pm me yek ;)





Terima kasih atas ucapan hari jadi dari famili dan kawan-kawan. =)
Nanti kita gi minum-minum yek..

Much Lurve ;)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...